فیزیوتراپی خوب در تهران

چگونه یک کلینیک فیزیوتراپی خوب در تهران پیدا کنیم؟

درد تنها چیزی است که انسان هرگز به آن عادت نمی­کند. کوچکترین نشانه از درد می­تواند همه ما را بی تاب کند. بهترین کار مراجعه سریع به پزشک است. در بیشتر موارد برای کاهش درد و یا درمان،  روش های غیر تهاجمی مانند فیزیوتراپی توصیه می­شود. اما با توجه به افزایش تعداد مراکز فیزیوتراپی دغدغه اصلی بیشتر افراد انتخاب یک کلینیک خوب است. به راستی باید به کجا مراجعه کنیم؟ بهترین فیزیوتراپی در کدام مرکز انجام می­شود؟ بهترین دکتر فیزیوتراپی تهران کیست؟ در ادامه برای راحتی شما مهم ترین فاکتورهای فیزیوتراپی خوب را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

فیزیوتراپی خوب در تهران

ویژگی های یک کلینیک فیزیوتراپی خوب چیست؟

در صورتی که به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران هستید حتما موارد زیر را برای انتخاب در نظر داشته باشید:

• بهره مندی از فیزیوتراپ متخصص :

تجارب خوب در فیزیوتراپی اغلب به ارتباطات موثر بین  فیزیوتراپیست و بیمار نسبت داده شد ، در حالی که تجارب بد نیز اغلب مربوط به نارضایتی از خدمات ارائه شده توسط فیزیوتراپ است.  یک فیزیوتراپ باید برای تشخیص و معالجه تخصصی  بیمار همواره اطلاعات خود را به روز نگه دارد .  فیزیوتراپ  باید در نظر داشته باشد که همه بیماران برابر نیستند. برخی از آنها ممکن است  همکاری بیشتری داشته باشند و برخی دیگر نه. صبر تنها کلید موفقیت در این موارد است.

• استفاده تجهیزات از پیشرفته:

از مهمترین ویژگی های یک مرکز فیزیوتراپی خوب استفاده از به روزترین تجهیزات پزشکی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی به ویژه در عرصه پزشکی  استفاده از جدیدترین دستگاه ها می­تواند به روند بهبودی بیمار تا حد زیادی سرعت ببخشد.

هنگام مراجعه به مرکز فیزیوتراپی می­توانید در مورد دستگاه­هایی که قرار است با آن ها تحت درمان قرار بگیرد پرس و جو کنید تا با اطمینان خاطر بتوانید مراحل درمان خود را انجام دهید.

• داشتن محیط تمیز و آرام:

اگر به دنبال مرکز فیزیوتراپی خوب در تهران هستید حتما پیش از شروع درمان محیط کلینیک را مورد ارزیابی قرار دهید. تمیز و بهداشتی بودن محیط از مهم ترین ویژگی های یک مرکز فیزیوتراپی خوب است. هیچ کس دوست ندارد در محیطی کثیف درمان شود. حتی باید تمام کارکنان مرکز لباس فرم به تن داشته و اصول بهداشت فردی را رعایت کنند.

محیط کلینیک را بررسی کنید در صورتی که خیلی شلوغ و یا پر رفت و آمد باشد ممکن است در جلسات فیزیوتراپی خود دچار استرس و تنش شوید.

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران کجاست؟

مرکز فیزیوتراپی روانبد با مدیریت خانم دکتر رویا روانبد و دکتر سمانه غلامی  با دارا  بودن تمام گواهی نامه ها و دوره های آموزشی لازم در خدمت تمام بیماران عزیز است. خط مشی تمام کارکنان این مرکز احترام به حقوق بیمار و مشتری مداری است.  تعرفه های پایین و استفاده از تجهیزات مدرن  این مجموعه را به معتبرترین و بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران تبدیل کرده است.

این مرکز با بهره مندی از کادر درمان با سابقه در محیطی آرام و تمیز آماده ارائه تخصصی ترین خدمات درمانی است. در ادامه به بخشی از خدمات این مجموعه می­پردازیم:

اولتراسوند تراپی: اولتراسوند تراپی روش درمانی است که توسط فیزیوتراپ  یا کاردرمانگرها  برای کاهش و یا  ترمیم بافت از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. اولتراسوند تراپی در صورت وجود هر یک از موارد زیر می تواند به کاهش درد شما کمک کند:

• آرتروز
  • درد میوفاشیال
  • بورسیت
  • سندرم تونل کارپال
  • درد ناشی از بافت اسکار
  • درد اندام فانتوم
  • استرین و اسپرین

تکارتراپی: یکی از پیشرفته ترین متدهای موثر در بهبود بافت های آسیب دیده تکارتراپی است.  از ویژگی های بسیار مهم این روش غیر تهاجمی بودن آن است که امروزه در بسیاری از کلینیک های معتبر دنیا مورد استفاده قرار می­گیرد. سرت بخشیدن به زمان بهبودی بیمار ، بهبود جریان خون ، تسکین درد و التهاب ، بهبود تحرک بافت های آسیب دیده تنها بخشی از فواید این روش است. استفاده از جدیدترین متدهای درمانی روز دنیا، مرکز فیزیوتراپی روانبد را به مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران تبدیل کرده است.

کرایوتراپی : کرایوتراپی  به عنوان  درمان با یخ  نیز شناخته می شود . این روش با پایین آوردن درجه حرارت بدن در سطح بافت و سلول مزایای درمانی فراوانی دارد. همچنین کرایوتراپی ممکن است یک درمان جایگزین و  بی خطر  برای پیشگیری از بسیاری  از بیماری ها باشد.

لیزرتراپی: لیزر درمانی و یا لیزر تراپی یک روش نسبتا قدیمی و بسیار محبوب است. لیزر مورد استفاده در مراکز فیزیوتراپی در دو نوع پر توان و کم توان هستند. کاربرد مهم لیزر در کاهش درد و ترمیم بافت های آسیب دیده است. لیزر درمانی ممکن است به عنوان یک روش پیشگیرانه توسط پزشک برای شما تجویز شود یا بعد از عمل جهت سرعت بخشیدن به پروسه درمان صورت گیرد به عنوان مثال فیزیوتراپی زانو با لیزر بعد از عمل.

اگر به دنبال دکتر فیزیوتراپ خوب در تهران  هستید و برایتان محیط و تجهیزات به کار رفته در مرکز فیزیوتراپی بسیار مهم است کافی است تا یکبار به مرکز روانبد مراجعه کنید. در حال حاضر این مرکز به عنوان مرکز فیزیوتراپی خوب در شرق تهران و  فیزیوتراپی خوب در غرب تهران شناخته شده است. بهترین تبلیغ برای این مجموعه رضایت حداکثری بیماران پس از اتمام پروسه درمان است.